V případě zboží na skladě 1-2 dny. Na objednání 2-3 týdny.
Vaší objednávky je možné po předchozí telefonické domluvě na adrese Nezdova 33 Praha 10. Kontaktní telefon: 602 490 900
bude prostřednictvím obchodního balíku PPL a to v době viz. dodací lhůta.
bude doručen, doklad o koupi "Faktura" v případě platby na dobírku, nebo při platbě v hotovosti při osobním odběru obdrží kupující také příjmový pokladní doklad.
dodávky zboží je příbalový leták s instrukcemi týkajícími se zboží a obalového materiálu a nakládání s nimi. Za případné vady či komplikace vzniklé v důsledku nerespektování instrukcí z příbalového letáku nenese prodávající žádnou odpovědnost.
-
Každý zákazník by se měl před nákupem seznámit s obchodními podmínkami internetového obchodu www.jofel.cz. Uskutečněním nákupu zákazník souhlasí s obchodními podmínkami.
-
Kupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.
-
Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.
-
Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou formou z e-mailové adresy, kterou udal při registraci
-
Objednávku je možné zrušit, avšak včas, dokud není zboží odesláno. Nepřevezme-li zákazník svou zásilku a ta se nedoručena vrátí zpět, bude mu následně účtováno poštovné i balné navíc.
-
Každý zákazník ihned po odeslání své objednávky obdrží emailem potvrzení přijetí objednávky. Stejně tak i při odeslání zboží odchází zákazníkovi email o odeslané zásilce, v případě osobního odběru pak emailem oznámení o připraveném zboží k vyzvednutí.
-
U objednávek s platbou předem na účet jsou zásilky odeslány pouze za předpokladu, je-li platba v plné výši (cena zboží i poštovného a balného dle konkrétní objednávky) připsána na účet prodávajícího.
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník má v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Práva a povinnosti prodávajícího
-
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a dodat objednané zboží v nejkratším možném termínu dle propozic objednatele.
-
Prodávající se zavazuje osobní údaje, které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným třetím osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.
-
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
-
Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. dlouhodobě nedostatkové zboží), v případě výrazné změny ceny, či v případě, že se zboží již nevyrábí nebo je z nějakého důvodu nedostupné, nedohodne-li se s kupujícím na jiném způsobu plnění.
-
Prodávající má právo v případě neregistrovaného zákazníka od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, nevyplní-li tento všechny dodací údaje.
-
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
-
„Spotřebitelská smlouva“ je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
-
„Prodávající“ je EWH reklama s.r.o., se sídlem Ke Skalkám 3066/81 , 10600, Praha 10; IČ:28406303 , DIČ:CZ28406303 , bankovní spojení Raiffeisen Bank 3341242001/5500.
Obchodní rejstřík, vedený u Městského soudu v Praze,oddíl C, vložka 139225 -
Zákazníkem našeho internetového obchodu je „Kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
-
„Kupující spotřebitel“ nebo jen „Spotřebitel“ je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
-
„Kupující, který není spotřebitel“, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
2. Záruční podmínky
-
Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícím či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.
-
V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.
-
Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona, činí tedy
, s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. - U použitého zboží nelze reklamaci vyřídit formou výměny zboží, jelikož skladem bývá pouze jeden unikátní kus. V případě reklamace použitého zboží vyřizujeme reklamaci formou vrácení peněz, nebo výměnou zboží za jiné dle výběru kupujícího.
- U použitého zboží se záruka nevztahuje na drobné vady vzniklé používáním. Výraznější vady (větší nebo zjevně vyditelné poškození uvádí prodávající vždy v popisu zboží). V případě, že v popisu zboží je popsána takováto vada, nelze kvůli ní zboží reklamovat.
-
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.
-
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
-
Za doklad pro uplatnění záruky je považován doklad o koupi "Faktura", kterou kupující obdrží spolu se zbožím.
-
Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.
- V případě nevhodné velikosti zboží nebo jiného obdobného problému má právo kupující na výměnu zboží za jiné dle vlstního výběru a to vždy ve lhůtě do 14ti dnů. O tomto problému telefonicky, nebo emailem vyrozumí prodávajícího.
- V případě výměny zboží za jiné dle volby kupujícího hradí náklady na poštovné a balné v plném rozsahu Kupující.
-
Spotřebitel při uplatnění záruky má:
-
jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
-
jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
-
jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
-
jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
3. Vyřízení Reklamace
-
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
-
Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy.
-
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě nevhodného nakládání se zbožím, zejména nedodržením postupů údržby zboží uvedených na cedulce od výrobce zboží.
-
Veškeré informace o průběhu reklamace je možno získat na emailové adrese jofel.alfa@seznam.cz .
-
V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti dle individuální dohody kupujícího s prodávajícím.
4. Závěrečné ustanovení
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.